Gestelde vragen.

Uw vragen. Ons antwoord.




Wij proberen u een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van onze software. Soms krijgen we toch nog enkele vragen van gebruikers welke wij hieronder voor u verzamelen. Mocht u toch nog een vraag hebben welke wij hier niet beantwoorden, neem dan contact met ons op via info@planner365.nl



Hoe kan ik bij jullie betalen?

U kunt bij ons uw abonnement betalen via iDeal. Voor jaarlijkse abonnementen accepteren wij ook bankoverschrijving. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met sales@planner365.nl.


Zijn mijn gegevens veilig?

Het is belangrijk dat uw gegevens veilig opgeslagen worden en verzonden worden, dit heeft bij ons hoge prioriteit. Uw data wordt veilig in Nederlandse datacenters opgeslagen met de hoogste beveiligingseisen. Het verzenden van uw data gebeurd over een beveiligde SSL verbinding.


Wat als ik ontevreden ben over mijn abonnement?

Klanttevredenheid staat bij ons op de eerste plaats. Als u functionaliteit in onze applicatie mist of u kunt uw proces niet optimaal uitvoeren dan zullen wij proberen voor u een oplossing te vinden. Mocht u ondanks niet tevreden zijn, dan geven wij u gewoon uw geld terug.


Is de applicatie ook in een andere taal in te stellen dan Nederlands?

Iedere medewerker in uw organisatie kan in zijn of haar profiel de gewenste taal instellen. Op dit moment ondersteunen wij Nederlands en Engels. U heeft behoefte aan een andere taal? Neem dan gerust contact met ons op.


Kan ik de ingevoerde gegevens ook exporteren?

U kunt verschillende gegevens exporteren als CSV of JSON om te gebruiken in uw eigen applicatie.